Obecność na międzynarodowych, zagranicznych targach meblowych to dla wielu producentów klucz do pozyskania nowych klientów i partnerów.
Klucz dość kosztowny, bo udział w tego typu imprezach to spory wydatek. Teraz dzięki wsparciu z Unii Europejskiej, polscy meblarze mogą ubiegać się o dofinansowanie obecności na najważniejszych międzynarodowych imprezach targowych (w ramach Poddziałania 3.3.3 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand“, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej III: „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach“, Działanie 3.3: „Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw“).
Warunkiem przyznania dotacji jest uwzględnienie w strategii rozwoju firmy eksportu do takich krajów jak: Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Turcja, USA, Rosja, Kazachstan lub Indie. Wnioskować można o dofinansowanie udziału w wystawach m.in. w: Kolonii, Mediolanie, Paryżu, Birmingham, a także wielu innych imprezach targowych, kongresach, seminariach i konferencjach. Poziom refundacji może wynieść od 50% do nawet 85%.
Kto może sięgnąć po pomoc? Jak ją uzyskać? Jakie wydatki podlegają refundacji, a jakie nie? Odpowiedź na te (i wiele więcej) pytań znaleźć można w specjalnym przewodniku przygotowanym przez specjalistów z firmy B+R Studio, na zlecenie firmy Pfleiderer. Polscy producenci mebli znajdą w nim praktyczne i pomocne wskazówki jak uzyskać dodatkowe środki na rozwój firm i realizację planów sprzedażowych.
Przewodnik można bezpłatnie ściągnąć ze strony internetowej firmy Pfleiderer, załączony jest także poniżej w pliku PDF.
Pfleiderer zaprasza do korzystania!
fot. Pfleiderer